Total Pageviews

Tuesday, August 9, 2011

Skinny Love



Kohe üldse ei suuda tahtmist kokku võtta, et siia kirjutada, vahepeal on soov aga sõrmed mitte kuidagi ei jõua sinnamaani. Üle kuuaja ongi möödas millal siia viimati kritseldasin. Mis ma siis vahepeal teinud olen?
Oeh, mdeagi kust nüüd alustada. Juuli alguse poole olin C'ga taevaskojas, ja siis phm olengi nüüd augustini linna ja muuga vahet siiberdanud, mõnele peole ka ära eksind. Siiani on imelik, et see suvi mingit konkreetset plaani või asju ees pole, nii vaba koguaeg, ülimõnus!!
Hetkel kodus, siia jõuan ka päris harva viimasel ajal aga ei kurda :D
Vahepeal oli ka jamasi aga nüüd enamvähem kõik uukay, kuigi kõik veel lahendatud pole aga jh mis teha..
Selle suve kindlasti mu wingman on olnud Elvis ;: Phmst igapäev koos ringi tõmmelnud, haigelt segisittund oleme(ma vabandan sellise kõnepruugi pärast) aga ma lihtsalt ei saa seda mainimata jätta ;)
Üks tripp on veel tulemas kindlasti!! Egas väga midagi jäänud aega polegi, varsti kool peal jälle -.-
Kui ma Elviselt mingi päev pildid saan, sis lisan siia kuhjaga pilte, kõigest. Ja lisaks veel video mille üle lihtsalt ei saa naermata jätta, ma ei oskagi kirjeldada, peate vaatama!
Võtke viimast, veel sellest alles jäänud suvest!!!

ABSOLUUTSELTTTTTTTTTT.

No comments:

Post a Comment